Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

SAMSON



Δεν έχω πολλά λόγια να πω για αυτό το καπνό. Δεν τον έβαλα ποτέ στο στόμα μου για να έχω κρίση και άποψη. Πάντως είναι από τους ποιο παλιούς καπνούς της αγοράς. Είχε κάνει απόπειρα να μπει και στην κατηγορία των 25 gr  μπας και αλλάξει το ρου της ιστορίας αλλά μόνο λεφτά χάθηκαν τελικά. Η συσκευασία που βλέπουμε είναι μετά το τελευταίο λίφτινγκ του πακέτου. Το βρίσκουμε άνετα στα ενημερωμένα σημεία καπνού στην μπλε συσκευασία του με σήμα το λιοντάρι (σ.σ όχι δεν είναι το λιοντάρι του PORTO LEONE στο Πειραιά)

585 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   401 – 585 από 585
Ανώνυμος είπε...

Κάτι άσχετο να ρωτήσω. Τα Lucky Stike μπλε σε τι τιμή είναι; Επίσης είναι πιο βαρία ή πιο ελαφριά από marlboro gold?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

περι golden virginia yellow:ενας καπνος που δεν μου αρεσε ιδιαιτερα,μετριος θα ελεγα, ωστοσο δεν ειναι και απο αυτους που τους πετας...προτιμω τον πρασινο.Ο κιτρινος εχει ελαφρια γευση για τα γουστα μου,μετρια,ενω το αρωμα του οχι κατι το ιδιαιτερο.Η ποιοτητα του,οπως και του πρασινου, πολυ καλη με σχεδον καθολου σκουπιδακια.Τουλαχιστον στο θεμα της ποιοτητας ο golden virginia ειναι ο καλυτερος καπνος στην ελλαδα

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

το μαρλμπορο μαλακο μεταλικο πακετο,μηπως ξανακυκλοφορησε? ή μηπως η φιλιπ μορις το προοθει για να διωξει τα αποθεματα? Το ειδα σημερα πεταμενο στο δρομο...αν ξερει καποιος ας ενημερωσει καθως με ενδιαφερει για τη συλλογη μου

Costas είπε...

http://4.bp.blogspot.com/_itjR5x3U0R4/SthyIZzUVyI/AAAAAAAAA2s/exoz5POVSWA/s1600-h/marlboro+metal+soft.jpg

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

Bρηκα σημερα το μεταλικο μαλακο μαρλμπορο σε ενα περιπτερο.τιμη 3.50 Δεν ξερω αν η φιλιπ μορις το ξαναπροοθει κανονικα ή θελει να διωξει αποθεματα.Δεν θα το ανοιξω να το δοκιμασω, μιας και το θελω για τη συλλογη μου.Το πακετο ειναι πολυ ομορφο στο ματι,και στην αφη μοιαζει σαν ενα χοντρο αλουμινοχαρτο.Ανθεκτικο και σκληρο,μακαρι ολα τα μαλακα πακετα να εβγαιναν ετσι...
Κυκλοφορισε καινουργιο prince μαυρο.Θα το δοκιμασω σε λιγες μερες,μαλλον προκιται για νατουραλ τσιγαρο αλλα δεν ειμαι σιγουρος.Θα δοκιμασω επισης και το marlboro core flavor.Aναζητησα και το MG gold του Γεωργηαδη αλλα δεν το βρηκα,μαλλον ακομα δεν θα εφτασε επαρχια

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Rock~FISH είπε...

episis to bf ti xarmani ine.....virginia????? sigura exi pantws polla anatolika

Costas είπε...

Δοκιμασα το μαυρο prince,αρχικα το πηρα νομιζοντας οτι θα ειναι νατουραλ τσιγαρο,στο πλαι ομως γραφει "rich taste-στην ελλαδα το λεμε σκληρο".Δεν μπορω να το συγκρινω με το κοκκινο γιατι παει καιρος που το ειχα δοκιμασει και δε μου ειχε αρεσει καθολου για να θυμαμαι την γευση του...ωστοσο εχω την εντυπωση οτι γευστικα το μαυρο ειναι λιγο καλυτερο.Τα νεα prince (μετα την τελευταια αλλαγη πακετου) δεν μου αρεσουν καθολου,ουτε τζαμπα δεν θα τα καπνιζα και ουτε αυτο δυστυχως αποτελει εξαιρεση...υπαρχουν πολυ καλυτερα τσιγαρα για να καπνισει κανεις σε αυτη την τιμη. 3.20
Το πακετο ειναι καπως ρετρο μιας και εχουν βαλει μια τεραστια κορονα

Rock~FISH είπε...

apo kapna pws ine gt 3.20 dn ine kings size???????

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Πετρος ο Μποεμ είπε...

To ΒF ειναι American Blend.
Μια καλη σελιδα για τον ανατολικο καπνο εδω http://www.andromedan.com/balkanprospect/ ο συγγραφεας γραφει πως τα Papastratos(προφανως εννοει τον Ασσο,που παλια εγραφε στο χαρτακι πριν το φιλτρο σκετο Papastratos και οχι Ασσος) ειναι μια μειξη Μπασμα και καπνων Μακεδονιας.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

marlboro core flavor:η γευση του δεν ειναι ασχημη,ομως υπερβολικα ελαφρυα...αν ηταν πιο γεματη/βαρυα θα ελεγε.Τα καπνα του ειναι καλα ομως το προβλημα του ειναι το μεγεθος του,δεν εχει το παχος του κανονικου τσιγαρου,ενω του εχουν βαλει και μεγαλο φιλτρο αλλα και δευτερο χαρτακι μετα το φιλτρο,με αποτελεσμα να ειναι ελαφρυ...δεν καταλαβαινω γιατι η philip moris δεν το εκανε κανονικο king size μαλλον για να κρατησει λιγο πιο χαμηλα την τιμη.
Μαζι με την αγορα του πακετου μου εδωσαν δωρο εναν πολυ καλο αναπτηρα μαρλμπορο,και 1 διαφημηστικο με τα καινουργια μαρλμπορο που βγηκαν, το core flavor,και το gold prime touch.To gold prime touch ειναι ιδιο με το gold touch,που κυκλοφορει εδω και καιρο, απλα πιο ελαφρυ.Το πρωτο ειναι 3mg πισσα και ασπρο πακετο,ενω το δευτερο 6mg πισσα και μαυρο πακετο.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

δεν ειναι ζιπο,με αεριο ειναι αλλα η φλογα δεν ειναι σαν μπικ,ειναι δυνατη σα φλογοβολο ενα πραγμα.
Το bf εχω καιρο να το δοκιμασω,παντως το ειδικο φιλτρο που εχει αλυωνει τη γευση...
το kent micronite ειναι το μοναδικο κεντ που κυκλοφορει σημερα στην ελλαδα και μονο αυτο εχω δοκιμασει,πολυ ελαφρυ με φιλτρο ανθρακα.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

ναι το κεντ futura εννοουσα,το micronite δεν το εχω δοκιμασει,δεν κυκλοφορει πια ελλαδα απ'οτι μου ειπαν

Ανώνυμος είπε...

Mαυρο Ροδο μου κανει εντυπωση που λες πως το ΒF δεν εχει εμπορικη επιτυχια. Ισως τελικα οι προτιμησεις του κοινου να διαφερουν απο περιοχη σε περιοχη. Μενω Καβαλα και το BF ειναι μεσα στα πρωτα 5-6 τσιγαρα. Επειδη πηγαινω τακτικα στην Θεσσαλονικη και εκει το BF πουλαει τρελα,στην περιοχη της Θρακης επισης,ειδικα στην Ξανθη ειναι το νο1 σε πωλησεις.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Μπορεί κανείς να μου προτείνει ένα καλό και ελαφρύ πακέτο, που να είναι σχετικά φθηνό (κάτω από 3.80);

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τα Chester και τα Navy κάτω από 3.80; Για τα Stuyvesant τι έχετε να πείτε; Έχω ακούσει ότι αξίζουν τα λεφτά τους.

Ανώνυμος είπε...

lew na arxisw strifta gt tha ksodevw ligotera xrimata, ti mou proteinete? kati kalo kai ligo ftino ?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

poso kanei o drum ? apo xartakia kai filtrakia ? kati pou na strivw eukola

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

τα styvesant red αξιζουν τα λεφτα τους χωρις να ειναι κατι το φοβερο,παντως απο chesterfield και old navy πολυ καλυτερα.Τα καλυτερα φθηνοτσιγαρα ομως ειναι τα ασσος φιλτρο μαλακο και φιλτρο κασετινα.
Απο καπνους αν και δεν τους εχω δοκιμασει ολους ακομα,ποιοτηκα οπως ακουω και οπως διαπιστωσα, ο καλυτερος ειναι ο golden virginia.Aπο αρωματικους καπνους ο μονος που μου αρεσε και που μπορω να καπνισω, ο craven extra dark virginia.Απο φιλτρα τα καλυτερα ειναι τα gizeh slim στο σακουλακι,ενω εγω χρησιμοποιω και τα gizeh τα τσιγαροχαρτα.

Costas είπε...

Bρεθηκα σε μια αλλη πολη οπου τυχαια ειδα ενα υγραντηριο για πουρα,αλλα προσεξα οτι μεσα ειχαν βαλει και τους καπνους.Σκεφτηκα να παρω εναν μιας και στην πολη μου δεν εχω βρει υγραντηριο,τουλαχιστον μεγαλο σαν ψυγειο.Δεν ξερω βεβαια αν παιζει ρολο στην γευση ή αν απλα κραταει τον καπνο καπως πιο φρεσκο...
Τελοσπαντων πηρα old holborn yellow,διοτι οταν τον ειχα δοκιμασει δεν ηξερα να στριβω και τελεια,και ετσι ηθελα να του δωσω μια δευτερη ευκαιρια λογο των πωλησεων που εχει...Καθως ανοιγεις το σακουλακι ο καπνος μυριζει ωραια,αν και το αρωμα ειναι τελειως χημικο, ωστοσο δεν ειναι απωθητικο μιας και δεν ειναι αρωματικος καπνος.Η γευση με απογοητευσε...τουλαχιστον την τελευταια φορα μου εβγαζε μια γλυκα,τωρα μου αφηνε μια απαισια γευση ειδικα οταν δεν τραβουσε καλα το τσιγαρο,οταν το τσιγαρο τραβουσε καλυτερα η γευση βελτιωνονταν αισθητα ομως και παλι οχι κατι το ιδιαιτερο που να δικαιολογει τις πωλησεις...Το αρωμα του καθως το καπνιζεις μετριο προς το κακο...απορω με την επιτυχια του

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

καπνος van nelle γαλαζιος:τα halfzware χαρμανια δεν μου αρεσουν ιδιαιτερα,παντως αυτος ο καπνος μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο τον ντραμ νατουραλ.Πιστευω οτι οι λατρεις των halfzware χαρμανιων,θα απολαυσουν αυτον τον καπνο,αν και ακομα δεν εχω δοκιμασει τον μπλε ντραμ για να τους συγκρινω.Ειναι ο πιο δυνατος καπνος που εχω δοκιμασει ως τωρα καθως νιωθεις ενα καψιμο στην γλωσσα καθως ρουφας,απο αρωμα και γευση δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα αλλα οπως ειπα δεν ειμαι λατρης των halfzware χαρμανιων,παντως σε 1-2 τσιγαρα van nelle δεν θα ελεγα οχι,αλλα δεν θα επιθυμουσα και παραπανω...
Ο κοκκινος van nelle τι χαρμανι ειναι? κυκλοφορει σε 25γρ. ?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

δοκιμασα το κανονικο (8mm) φιλτρο gizeh (χωρις ανθρακα).διαπιστωσα διαφορες στην γευση(van nelle γαλαζιος) τις οποιες ακομα δεν μπορω να προσδιορισω προς το θετικο ή αρνητικο.Παντως αυτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι πως το τσιγαρο στριβεται πολυ πιο ευκολα.

Οποιος ξερει κατι για τα κανονικα φιλτρα ή εχει δοκιμασει στριφτο με αυτα ας γραψει κατι...

Costas είπε...

Θυμαμαι στο πισω μερος του craven του καπνου, εγραφε οτι παιζει ρολο το πως ειναι στριμενο το στριφτο τσιγαρο.Εγραφε οτι αν ειναι χοντρο, 8mm, τοτε εχει πολυ παραπανω πισσα και νικοτινη(μεχρι 20mg πισσα-1,6mg νικοτινη) απ'οτι αν ειναι λεπτο, 6mm. (με ιδιο τσιγαροχαρτο)
Λογικα αυτο ισχυει για ολες τις μαρκες...

Εγω υπεθετα οτι ενα τσιγαρο που ειναι στριμενο με χοντρο φιλτρο, 8mm,θα ειναι και πιο σκληρο/βαρυ αφου ανεβαινουν τα ποσοστα.
Αυτο που διαπιστωσα ειναι πως με χοντρο φιλτρο η γευση του van nelle εγινε πιο ηπια-πιο μεστη,αντι για πιο βαρυα/σκληρη....εκτος και αν φταιει οτι ο καπνος απο καπιες μερες και μετα αρχιζει και ξεθυμαινει...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

van nelle κοκκινος τελος,καταργηθηκε.

Costas είπε...

καπνος drum μπλε:αυτος ο καπνος μπορω να πω οτι μου αρεσε καπως,παρ'ολο που δεν ειμαι φαν των halfzware.Μου αρεσε στην γευση οχι στα αρωματα.Σε σχεση με τον van nelle γαλαζιο νομιζω υπερτερει.Η γευση του ειναι πιο ιδιαιτερη και καλυτερη θα ελεγα,αλλα ο van nelle ειναι καπως πιο αρωματικος.Επισης ο ντραμ μπλε μου φανηκε οτι εχει λιγοτερη χημεια σε σχεση με τον van nelle γαλαζιο,χωρις αυτο να σημαινει βεβαια οτι ειναι additive free.
Ολα αυτα, δοκιμασμενος με slim φιλτρο,θα τον δοκιμασω και με regular

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

τσιγαρο mg gold:το νεο mg καπνιζεται μεν,χωρις να ειναι κατι το αξιολογο,ιδιαιτερο ή ποιοτικο δε.Μου φανηκε παραπλησιο καπως με το american legend,αλλα υπερτερει σε σχεση με αυτο.Με την τιμη που εχει,ειναι μια καλη επιλογη(για καποιον που δεν εχει περισσευμα για ακριβα τσιγαρα). Αξιζει πολυ περισσοτερο απο κατι χορταρια πολυεθνικων που δεν καπνιζοντε καν οπως,lm,john player,next,pall mall κ.α.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
panayiotis είπε...

ΞΑΝΑΚΑΠΝΙΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΚΑΡΕΛΙΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΦΡΥΝΕΙ ΠΟΛΥ.ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΡΟΥΦΗΞΙΕΣ ΤΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΦΙΧΤΟΥ ΔΕΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΧΑΡΤΟΥ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ ΣΚΕΤΟ,ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΜΩΣ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΣΙΓΑΡΟ,ΒΡΑΔΥΚΑΥΣΤΟ,ΟΜΩΣ Η ΑΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΓΕΥΣΗ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΣΙΓΑΡΑ.ΔΟΚΟΜΑΣΤΕ ΤΟ!ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟ!ΜΟΝΟ 2,60€!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ !
Τα πραγματα για το camel ειναι τραγικα...εχω μηνες να δω πακετο καμελ κατω στο δρομο...μονο λιγο το μπλε κινηται.Πριν λιγους μηνες πηρα το καμελ φιλτρο σκληρο και το βρηκα ψιλομπαγιατικο...ελπιζω τουλαχιστον να μην καταργηθει το αφιλτρο.
Το αγρινιου εχει αρκετα καλο τσιγαροχαρτο,πολυ καλυτερο απο του ασσου σκετου.
Δοκιμασα ντραμ μπλε με φιλτρο regular (8mm).Απογοητευση...το τσιγαρο σχεδον δεν καπνιζονταν.Υπερβολικα βαρυ και σκληρο με μια απεσια γευση,τελιως διαφορετικη απ'οτι με slim φιλτρο.Τα ιδια ακριβως ισχυουν και για τον van nelle γαλαζιο.Δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει,ισως επειδη τα τσιγαρα ειναι χαρμανι halfzware που ειναι βαρυ σα χαρμανι...αργοτερα θα δοκιμασω και αρωματικους καπνους,και virginia με regular φιλτρο μπας και βγαλω καποιο συμπερασμα.

Ανώνυμος είπε...

Μαυρο Ροδο για το Gauloises που ακουσες πως θα γινει αλλαγη?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

oute egw vriskw marlboro kokkino

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

Εκανα ενα μικρο διαλειμα με τους καπνους,και πηρα sante φιλτρο κασετινα(ειναι american blend).Το τσιγαρο αυτο το ειχα αδικισει,δεν ξερω αν πριν 1 χρονο που το ειχα δοκιμασει ηταν διαφορετικο ή απλα δεν το προσεξα οσο θα επρεπε.Μου αρεσε πολυ,ειναι ενα ακρως αρωματικο και γευστικο τσιγαρο.Μολις ανοιγεις το πακετο το αρωμα φερνει λιγο σε καμελ, λογο των καλων ανατολικων που εχει,σιγουρα Α ποιοτητας.(4.10 αυτη τη στιγμη η τιμη του,το πιο ακριβο σημα της φιλιπ μορις στην ελλαδα).Την γευση του θα την χαρακτιριζα "αρωματικη" και γλυκια.Ενα ακομη θετικο ειναι οτι δεν ειναι σκετο ανατολικο χαρμανι ωστε να γινεται βαρετο,αλλα american blend.Τα burley που εχει ειναι καλα και γινονται αντιλιπτα με ενα μικρο "καψιμο" στη γλωσσα στις μεγαλες τζουρες.Η γευση του θα μπορουσε να ειναι πιο πλουσια και λιγο λιγοτερο γλυκια.Στο αρωμα περνει αριστα.Επισης το τσιγαρο δεν ειναι "χημικο",(τουλαχιστον δεν το αντιλαμβανεσαι).Σε καποιον που του αρεσουν τα american blend (marlboro,davidoff,camel...),αλλα οι συγκεκρημενες μαρκες τον αφηνουν ανικανοποιητο, θα τον καλυψει μια χαρα,εαν βεβαια μπορει να δινει αυτα τα λεφτα...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

Ρωτησα εναν ιδιοκτητη καπνοπολειου στην πολη μου με ιδικευση στα πουρα,{αλλα οπως ξερω απο παλιοτερα, εχει και καποια εμπειρια στα τσιγαρα και στους καπνους,}να μου πει λιγα λογια για το καμελ, και ποια τσιγαρα προτιμαει απο ελλαδα.Οπως μου ειπε το καμελ(φιλτρο-αφιλτρο) ειναι απο τα λιγα τσιγαρα πλεον που αξιζουν στην ελληνικη αγορα και ο ιδιος το προτινει σε ατομα που τον ρωτανε.Αν και προτιμαει το αφιλτρο καμελ,οταν καπνιζει τσιγαρα με φιλτρο το καμελ εχει σαν σταθερη μαρκα μαζι με (gitanes φιλτρο,sante,χρυση κασετινα,exellence και magnum)
Παντως περα απο προσοπικες προτιμησεις μου ειπε και καποιες πληροφοριες για το καμελ φιλτρο.Οπως μου ειπε το μαλακο πακετο ειναι πιο αρωματικο, ενω το σκληρο ποιο "γευσατο".Επισης μου ειπε οτι η γευση του σκληρου ειναι πιο ηπια και πιο στρωμενη σε σχεση με το μαλακο.(Ο ιδιος προτιμαει το μαλακο).Το μαλακο πακετο κινηται πολυ περισσοτερο σε σχεση με το σκληρο οπως μου ειπε (μαλλον γι'αυτο την τελευταια φορα δε μου αρεσε το καμελ φιλτρο, θα βρηκα ψιλομπαγιατικο πακετο.)
Τελος το μαλακο το περνουν κυριως αντρες, σε αντιθεση με το σκληρο που το προτιμουν γυναικες.(τις υπολοιπες εκδοχες του καμελ φιλτρου μαζι με τον καπνο τις θεωρει απαραδεκτες)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ta davidoff ta calssic ti lene ? peite kamia alli marka ...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

μετα απο καιρο δοκιμασα ξανα την χρυση κασετινα φιλτρο(virginia),καθως λενε πως βελτιωθηκε.Προκειτε για ενα ιδιαιτερο τσιγαρο,παντως θα ελεγα οτι το σαντε φιλτρο(ο βασικος ανταγωνιστης του, που ομως ειναι american blend),μου αρεσε λιγο περισοτερο.Παντως εχει πολυ λιγοτερα χημικα απο το σαντε,και μιαζει πιο "φυσικο".Απο την τελευταια φορα που το ειχα δικιμασει μαλλον βελτιωθηκε,(εκτος αν το ειχα εκτιμησει λαθος οντας τοτε ακομη απειρος καπνιστης).Μετα απο δηλωση υπευθηνου της καρελια, σε αλλο μπλογκ,μαθαμε πως τα καπνα της χρυσης κασετινας φιλτρο και αυτης χωρις φιλτρο ειναι ακριβως τα ιδια,πραγμα που συμαινει πως εχει πολυ καλα καπνα-αν οχι εξαιρετικα.Το αφιλτρο το θεωρω καλυτερο γευστικα,το αρνητικο με το φιλτρο ειναι οτι η γευση του δεν ειναι τοσο εντονη οσο θα ηθελα.Παντως προκειται για ενα ιδιαιτερο τσιγαρο με ιδιαιτερη γευση, που απευθηνεται σε εμπειρους,απαιτητικους καπνιστες...σε οποιον αρεσουν τα σκετα βιρτζινια χαρμανια προτινω να αλλαξει απο dunhill ή rothmans σε χρυση κασετινα,ποιοτηκα ειναι ανωτερη(και στην ελλαδα φθηνοτερη!).
Παντως το 1995 που κυκλοφορησε η σειρα karelia and sons,δεν υπηρχαν τα ορια σε πισσα/νικοτινη...κατι μου λεει οτι τοτε (η εκδοχη με φιλτρο) θα ηταν ακομα καλυτερη...γενικα με αυτον τον καταραμενο νομο (και στην ουσια αχρηστο,μιας και οι επιστημονες λενε οτι η ζημια στην υγια ειναι ιδια ειτε το τσιγαρο εχει 15πισσα,ειτε 5)πηγαν ακλαφτα πολλα ωραια τσιγαρα...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Rock~FISH είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ta sxolia prepei na svistikan otan eixe provlima to blogger. pira kapno karelia , otan ton anoigeis myrizei yperoxa , alla einai elafrys..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ti kapno mou proteineis esy ? min mou peis periergous gt dn prokeitai na tous vrw edw ... pes m gnwstous pou einai kaloi kai varioi.. euxaristw

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ta prince lights apo 7mg pissa pigan 8mg.

Ανώνυμος είπε...

exete na mou proteinete kapoio tsigaro vary me xarmani virginia ?

Ανώνυμος είπε...

xwris deuteri ske4i dunhill internatinal. pissa10 nikotini1 CO10

alla genika ta virginia varia tsigara dn einai apo apo4i geusis.

neo proion pou kikloforise ine to marlboro pocket se malako paketo stin timi 3.00 eurw apo oti mu eipe o peripteras exoun skopo na kontinoun kai allo to tsigaro.

Costas είπε...

βαρι σκετο βιρτζινια ειναι η αφιλτρη χρυση κασετινα,διοτι πολυ απλα ειναι αφιλτρη ενω εχει και 1mg νικοτινη.επισης στην ελλαδα, ειναι φθηνοτερη απο το ντανχιλ ιντερνασιοναλ και ποιοτηκα ανωτερη.
Το καλυτερο σκετο βιρτζινια που κυκλοφορει στην ελλαδα ειναι το exellence του καρελια.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

tha auksithoun kai allo oi times ton tsigaron symfwna me ta nea metra

Costas είπε...

Η σειρα dunhill my mixture(η οποια δεν αποτελειται μονο απο virginia xαρμανια),δυστυχως στην ελλαδα υπαρει μονο στα αφορολογητα σημεια πωλησης,αεροδρομια κ.τ.λ.,οπου δυστυχως οπως λενε η ποιοτητα εκει σε ολες τις μαρκες ειναι 1-2 σκαλες πιο κατω...ανθρωποι που εχουν αγορασει τσιγαρα απο εκει τα εχουν βρει ολα αθλια

Costas είπε...

ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΣΙΓΑΡΩΝ,ΤΟ ΚΑΜΕΛ ΦΙΛΤΡΟ ΠΗΓΕ 4.00 ΕΥΡΩ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

τα dunhill my mixture σiγουρα δεν κυκλοφορουν κανονικα,δεν τα εχω βρει πουθενα,παρα μονο οπως εμαθα σε duty free π.χ. στο αεροδρομια ελ.βενιζελος παιζει να βρεθουν...αν κυκλοφορουν ακομα μιας και ειχαν βγει το 2007 για να γιορταστουν τα 100 χρονια dunhill.

θελοντας να κανω ενα διαλειμα απο τους καπνους και μιας και εχω εξαντησει τις δοκιμες τσιγαρων,ειπα να το ριξω για λιγο στα cigarillos...ενας καπνοπολης τις πολης μου με ειδικευση στα πουρα μου προτεινε τα la paz wilde cigarillos ως τα καλυτερα.Ο ιδιος αν και καπνιζει και τσιγαρα κυριως προτιμαει τα cigarillos για καθημερινο καπνισμα,εχει κανει παρα πολλες δοκιμες με μαρκες και κατελειξε στα λα παζ.Τα θεωρει καλυτερα ακομα και απο τα ακριβα κουβανεζικα πουρακια οπως cohiba,partagas,romeo y juliet,montecristo αλλα και απο αλλα, oll time classics οπως vasko da gama,meharis,cafe creme...
To ιδιαιτερο που εχουν τα λα παζ ειναι πως ειναι απο 100% καπνο,additive free δηλαδη(το γραφει κιολας),χωρις καθολου χημικα και μονο το αυθεντικο φυσικο αρωμα του πουρου.Τα δοκιμασα.Εμεινα πολυ ευχαριστιμενος...καλη γευση (για πουρο)και ενα ωραιο ιδιαιτερο αρωμα στο χωρο,που δεν το εχω ξαναμυρισει. ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ. Υπαρχουν σε συσκευασιες (μεταλικο κουτακι) των 10 και 20,τοσο cigarillos oσο και mini cigarillos.Eγω παιρνω την συσκευασια των 20 μινι cιgarillos στα 9.00 ευρω.

Υπαρχουν και τα la paz wilde aroma,για τα οποια εχω ακουσει καλα λογια στο ιντερνετ.Τα ζητησα, αλλα οπως μου ειπε, τα εχει δοκιμασει και δεν αξιζουν το κοπο,γι'αυτο δεν τα φερνει.Τα wilde aroma ειναι τιγκα στα χημικα καμια σχεση με τα κανονικα λα παζ πoυ ειναι additive free.

Ανώνυμος είπε...

episis bgenun kai se siskeuasia ton 5 ine ontws arketa kala alla poli varia.

Ανώνυμος είπε...

gauloises blondes terastia veltiwsi

Ανώνυμος είπε...

karelia special sta 2,40 ine american blend

Costas είπε...

Tο νεο gauloises blondes με το ελαφρως αλλαγμενο πακετο το δοκιμασα πριν καποιους μηνες(το μπλε)...προς το θετικο θα ελεγα η αλλαγη,αλλα με τιποτα δεν συγκρινεται με το καταπληκτικο ιδιαιτερο τσιγαρο, στο μπλε 25αρι πακετο,πριν 6 και χρονια....
Aρκετα βελτιωμενο το davidoff classic.
Για το καμελ νατουραλ(το full flavor) ποια η γνωμη σου? ειναι αμερικαν μπλεντ χαρμανι,το ειχα δοκιμασει πριν εναμισι χρονο,δεν μου αρεσε τοσο... Παντως ειναι ενα ιδιαιτερο τσιγαρο και σιγουρα ποιοτικο.απ'οτι θυμαμαι δεν μου αρεσε τοσο η γευση σοκολατας που αφηνε... Παντως καπνιστες με αποψη το θεωρουν καλο τσιγαρο.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Lucky Strike μπλε καπνισε κανεις προσφατα? αξιζει?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

καθως εκανα ενα διαστημα δοκιμες με καποια ετοιμα τσιγαρα που ηθελα να επαναξιολογησω,και καποια cigarillos,αρχισα ξανα τις δοκιμες με τα στριφτα.
Πριν αναφερθω στην νεα δοκιμη,θελω να κανω καποιες διευκρινισεις σε ενα θεμα που προκαλει συγχυση στο κατα ποσο τα σκληρα και μαλακα πακετα ειναι διαφορετικα ή ιδια απο μαρκα σε μαρκα.Θα αναφερθω σε τρεις μαρκες μονο, με τις οποιες εκανα τις δοκιμες:camel full flavor filters,lucky strike full flavor kai marlboro full flavor.για τις υπολοιπες δεν ξερω παντως οποιος ενδιαφερεται μπορει να ριξει και μια ματια στα site των bat,philip moris που διμοσιευουν τα συστατικα των τσιγαρων τους.
camel:το μαλακο πακετο διαφορετικο απο το σκληρο (γευστικα),στο σκληρο επισης τα γραματα στο τσιγαροχαρτο ειναι πιο εντονα.

lucky strike:το μαλακο διαφορετικο απο το σκληρο(γευστικα),στο σκληρο τα γραμματα ειναι πιο εντονα στο τσιγαροχαρτο,ενω το φιλτρο στο μαλακο πιο σκουρο,η μεγαλυτερη διαφορα: στο σκληρο εχει τρυπες στο φιλτρο μεγαλες που φαινονται πιο ευκολα σε σχεση με το μαλακο.

marlboro :εδω δεν μπορεσα να βγαλω ξεκαθαρη αποψη παντως εχω την εντυπωση οτι ειναι ελαφρως διαφορετικα (γευστικα).Παντως τα γραμματα ειναι ακριβως τα ιδια πανω στο τσιγαροχαρτο...

Ο νεος καπνος που δοκιμασα μετα τον drum μπλε,ο drum γαλαζιος.Ειναι χαρμανι zatche shag,οπως και ο van nelle κοκκινος.Μιαζουν αρκετα γευστικα.Δεν μου αρεσε καθολου,οπως επισης δεν μου ειχε αρεσει και ο van nelle red που αποσυρθηκε.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

To Marlboro εχει χαωδη διαφορα σε σκληρο-μαλακο. Το μαλακο ειναι αερας κοπανιστος,το σκληρο εχει γεματη γευση.

Ανώνυμος είπε...

dn 8a to elega ine akrivws to idio apo apo4i kapnws alla kanena tsigaro dn ine apolita idio ana partida allazoun ta kapna den peftoun idies posotites sta xarmania genikotera akoma kai mesa sto idio paketo mporis na vris tsigara poli diaforetika idika sta poli ftina simata

Costas είπε...

καπνος παλ μαλ:ειναι χαρμανι βιρτζινια 25γρ στα 3 ευρο.Ποιοτητα κακη γευση επισης κακη.Ενας καπνος στην κατηγορια των αθλιων interval και l&m.Ειναι οι 3 χειροτεροι καπνοι που κυκλοφορουν,μεινετε μακρια τους.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

pantws opios 8eli ena tsigaro me sta8erw xarmani auto ine to silk cut.

Ανώνυμος είπε...

kai genikotera dldl ta virginia

Costas είπε...

Πηγα σημερα στον καπνοπωλη που μου συστησε τα λα παζ τα πουρακια,και τον ρωτησα ποιον/ποιους θεωρει ως τους καλυτερους καπνους που κυκλοφορουν στην ελληνικη αγορα.
Η σειρα ειναι τυχαια και θεωρω οτι τους ειπε σε σχεση γευσης-ποιοτητας:drum μπλε,καρελια,camel,drum natural,samson και cooper.
Toν ρωτησα για τον golden virginia πρασινο,μιας και ακουγετε οτι ειναι ποιοτηκος,αλλα μου ειπε οτι δεν τον θεωρει καλο καπνο.(απορω πως θεωρει καλους τον καρελια και καμελ που ειναι τιγκα στα χημικα...)
Σχετικα με τον samson,μου ειπε οτι ειναι halfzware χαρμανι αλλα καπως διαφορετικο απο τον drum μπλε.Σε καποιον που του αρεσουν τα halfzware χαρμανια ο samsοn θα του φανει πολυ καλος μου ειπε.Επισης πια δεν ειναι στα 50γρ. αλλα στα 30γρ.
Για τον κουπερ μου ειπε οτι ειναι ο πιο δυνατος καπνος που κυκλοφορει,και οτι αξιζει δοκιμης.Αγορασα κουπερ και σαψον,θα τους δοκιμασω και θα πω εντυπωσεις συντομα.

Παντως και αυτος οπως και σχεδον ολοι οι επαγγελματιες καπνιστες/αυτοι που ασχολουνται με το χομπι τελοσπαντων,μου ειπε δεν το εχει μετα στριφτα...δεν του αρεσουν τοσο...προτιμαει για καθημερινο καπνισμα cigarillos ή τσιγαρο και πιο αραια πουρο.

Απο τσιγαρα μου ειχε πει πια του αρεσουν και συμφωνω σχεδον σε ολα.
:καρελια exellence και davidoff magnum(σε αυτο δεν συμφωνω τοσο,παντως το παλιο ηταν κορυφαιο),καμελ αφιλτρο-φιλτρο(φοβερο και ιδιαιτερο τσιγαρο),ασσο φιλτρο κασετινα και σαντε φιλτρο κασετινα(συμφωνω απολυτα)και τελος για ενα πιο ιδιαιτερο και δυνατο καπνισμα gitanes φιλτρο. Μοναδικες ελλειψεις θεωρω την αφιλτρη χρυση κασετινα και το dunhill international.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΑ ΘΕΩΡΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.*

*ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΧΑΡΜΑΝΙ. Π.Χ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5-10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ Ή ΚΑΛΥΤΕΡΟ...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

απ'οτι καταλαβα δεν μου προτεινε ποιοτικους καπνους, απλα μου προτεινε καπνους που του αρεσουν/ή που αξιζουν δοκιμης...(ποιοτικο μου προτεινε μονο το ντραμ νατουραλ...ισως επειδη ειναι νατουραλ,εμενα δεν μου αρεσε καθολου,παντως το ντραμ σαν σημα δεν ειναι και ιδιαιτερα ποιοτικο)

το prince highland taste(μπλε σκληρο) σταματησε.Ηταν το μονο prince που δεν δοκιμασα(οταν ειχε κυκλοφορησει ειχε αρκετη επιτυχια,θυμαμαι οτι εγραφε οτι ειναι απο καπνα που καλειεργουνται σε υψηλοτερο επιπεδο για μια πιο ισοροπημενη γευση)Παντως μετα την τελευταια αλλαγη τα prince εγιναν αθλια τσιγαρα...οποτε τζαμπα θα πηγαιναν τα 3.80

Σχετικα με τον καπνο κουπερ δοκιμασμενο με gizeh red χαρτακια και gizeh φιλτρο 6mm.Eνα ιδιαιτερο αρωμα μολις ανοιγεις την σακουλα,ενω ο καπνος ειναι αρκετα ξερος/στεγνος με αποτελεσμα να στριβεται δυσκολα.Δυνατος δεν μου φανηκε ουτε ποιοτικος.Την γευση δεν την λες απαισια, ουτε ομως και καλη.Το χαρμανι δεν το καταλαβα ακριβως, σιγουρα δεν ειναι halfzware και σιγουρα εχει βιρτζινια μεσα, τωρα αν ειναι βιρτζινια + μπερλευ ή βιρτζινια+μπερλευ+ανατολικα (american blend δηλαδη) δεν ξερω.
Αραγε παιζει να εχει μπασμα μεσα?
Παντως ακομα και να εχει, ειναι ενας μετριος καπνος(χωρις πολλα χημικα ομως,σχεδον νατουραλ) ο οποιος δυσκολα θα επιλεχθει απο καποιον για καθημερινο καπνισμα...

Ανώνυμος είπε...

Ο cooper ειναι πολυ καλος καπνος.Δυνατο χαρμανι το οπιο κανει ενα βαρυ και απολαυστικο καπνιασμα.Δεν πρεπει να εχει προσθετα.Τον προτεινω ανεπιφυλαχτα

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

exi 4axti kanis sta tsigara me analogies 1-0,1-1 h exi dokimasei to silk cut white me analogies 0,5-0,01-0,5.

Costas είπε...

Τα νεα silk cut δε μου αρεσουν,με εξαιρεση το μωβ,που καπνιζεται χωρις βεβαια να ειναι κατι το φοβερο ή το ιδιαιτερο για αυτο και δεν το εχω βαλει στη λιστα.
Το παλιο μωβ,χωρις το διπλο χαρτακι στο τελος,ηταν πραγματικα ενα απολαυστικο και ιδιαιτερο τσιγαρο+οτι ηταν και στην λαιτς κατηγορια(7-0,7-7).

silk cut white δεν το ξερω καν..το γκρι silk cut ειναι αρκετα γνωστο εχει αναλογιες 1-0,1-1 το ειχα δοκιμασει παλια, απαισιο.
το μπλε 5-0,5-5 επισης δεν που πολυαρεσε,εχει μια περιεργη γευση.
το κιτρινο μετριο, καπνιζεται, με αναλογιες 3-0,3-3 ειναι καλη επιλογη για καποιον που θελει ultra lights...
και φυσικα το μωβ που ειναι και το καλυτερο απο τα 4 με αναλογιες 7-0,7-7.Τα σιλκ κατ ειναι χαρμανι βιρτζινια,και χωρις προσθετα.

Περι καπνου σαμσον(halfzware shag),μετριος καπνος, ποιοτηκα κατωτερος απο drum μπλε και van nelle γαλαζιο που ειναι επισης halfzware.Eγω απο αυτους τους 3 προτιμω και προτινω ντραμ μπλε.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ DUNHILL INTERNATIONAL ΣΤΑ 4.20
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ DUNHILL INTERNATIONAL.ΕΙΝΑΙ Η 3 ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΩ ΠΑΚΕΤΟ(ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ). ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΛΑΞΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ,ΑΝ ΒΓΗΚΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΤΙΔΑ Ή ΑΝ ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΚΙΝΙΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΕΦΤΩ ΣΕ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΤΑΙ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ Η ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΜΕΙΝΕΙ 1+ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΡΑΦΙ...ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ 1 ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ,ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ,ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ (4.20) ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΓΑΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ,ΕΝΩ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΑ...ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ Ή ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ DUNHILL ΙΝΤΕRΝΑΤΙΟΝΑL ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΤΙ, ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΡΗ

Ανώνυμος είπε...

eki pou ola ta tsigara efteiaxnan ta kala exoun arxisi na xalane.

Ανώνυμος είπε...

stin australia e3etazete sxedio na poulane ta tsigara se prasina paketa gt lene dn ine wraio to xrwmataki kai oi kapnistes dn 8a pernun tsigara...to oti to prwto xroma tu lucky strike itan prasino...o 2 pio epitiximenos kapnos pagosmios kai em meridio panw apo 50% stin agglia golden virginia exi prasini kapnosakoula...kai to iperpetiximeno stin ameriki newport to opio ine prasino sxedon idio me to xrwma pou skeftonte.


i antikapnistiki propaganda exi agi3i ta wraia tou paralogismou...

Ανώνυμος είπε...

megali strofi exoun kani oi kapnistes sta poura para to akrivotero tis timis tous kai oxi adika gt ine kai pio piotika kai ligotero epivlavi kai dn kapnizonte viastika san ta tsigara. klassiko paradigma i kikloforia prin liga xronia mini cigarillos ta opia ine sto mege8os tsigarou.

Costas είπε...

la paz wilde mini cigarillos FTW !

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

pantws prepi na poulaei perissotero apo tin kamila filtro.sxetika me to ti vlepw na kinite perissotero edw panta. paketaki monterno alla gia mena anties8itiko. allwste egw panta imun pio poli tu all time classic kai tou wraiaou. para tu monternou

Costas είπε...

ναι το πακετο ειναι μοντερνο αλλα ασχημο.Το χρωμα του (αυτη η αποχρωση του καφε) ειναι ωραιο, επισης ειναι πολυ ωραιο και στην αφη το πακετο, εχει μια αισθηση πολυτελειας,ομως ετσι πως εχουν κανει την καμηλα ειναι κακογουστο...μιαζει περισσοτερο με μπουλντογκ παρα με καμηλα.Παντως τωρα που χαλασε το ντανχιλ ειναι μια λυση για καποιον που θελει νατουραλ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Mην λες βλακειες ρε βαρβαρε. Οι Ιαπωνες πηραν το Καμελ το 99 και φυσικα εμεινε το πακετο και το χαρμανι,μεχρι το 2002 που θεωρησαν πως πρεπει να κανουν αλλαγες στην μαρκα. Οι Ιαπωνες αγορασαν την εταιρια εκτος Αμερικης,οχι απλα της μαρκες. Δεν φτανει που γραφεις παπαριες που τις βγαζεις απο το μυαλο σου, τις γραφεις και στα γκριλισ.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Εισαι τρελος και ψευτης αρχιμαλακα. Το 2002 εγινε η αλλαγη, αρχιμαλακα. Οι Ιαπωνες περνουν καπνα απο οπου θελουν,εχουν και ενα μεγαλο εργοστασιο στην Σμυρνη ρε σκατοπουστα μυθομανη καραγκιοζη.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

H Ρουμανια δεν βγαζει ανατολικα ρε ψυχακια. Οι Ιαπωνες ειναι πελατης της ΣΕΚΕ,παιρνουν και απο μας ανατολικα και απο τους τουρκαλαδες.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

Eγω ποτε ακριβως εγινε η αλλαγη στο ελληνικο καμελ δεν ξερω (αν εγινε το 99 ή το 2002)
Παντως το σιγουρο ειναι οτι μολις πηρε το καμελ η jti,αμμεσως αλλαξε, διοτι ποιο πριν το εφτιαχνε ο καρελιας με αδεια της reynolds.

Και αλλαξε αναγκαστηκα,διοτι οπως εχω δει στο ιντερνετ και σε διαφορα μπλογκ ελληνικα & ξενα,οταν η reynolds εδωσε την αδεια στην jti να φτιαχνει το καμελ εκτος αμερικης,εκαναν μια συμφωνια, η jti να μην εχει το δικαιωμα να βαζει τουρκικα καπνα και συγκεκριμενα την ποικιλια "samsun & izmir",επισης τα πακετα της jti θα πρεπει να ειναι διαφορετικα με αυτα της reynolds.
Στην ουσια υπαρχουν 2 καμελ,το αμερικανικο (που ειναι και το αυθεντικο) και το μη-αμερικανικο το οποιο στην ουσια ειναι ενα προιον φασον...οπως βεβαια συμβαινει και με το μαρλμπορο και με αλλες μαρκες...

Το καλο βεβαια με το καμελ ειναι οτι υπαρχει μια εξαιρεση,το ευρωπαικο αφιλτρο καμελ.Εκει η jti εχει το δικαιωμα να βαζει τουρκικα καπνα (και αμερικανικα),γι'αυτο αν δειτε το γερμανικο καμελ αφιλτρο πισω γραφει "a choise of turkish & american tobaccos".Bεβαια στο ελληνικο αφιλτρο γραφει "a choise of american & domestic tobaccos"...
Τωρα αν μεσα εχει τουρκικα ανατολικα ή ελληνικα ανατολικα δεν ξερω σιγουρα...Παντως απο την εμπειρια μου ως τωρα στα ανατολιτικα χαρμανια,ειδα πως το αρωμα και η γευση των ανατολικων του αφιλτρου καμελ, δεν εχει καμια σχεση με τα ελληνικα....μαλλον τουρκικα πρεπει να εχει.
Παντως ακομα και το αφιλτρο δεν ειναι το αυθεντικο καμελ,μιας και στην ευρωπη υπαρχει οριο σε πισσα/νικοτινη.

Γενικα το αυθεντικο καμελ ειναι το αμερικανικο, αυτο που γινεται απο την reynolds.

Costas είπε...

Aπ οτι εμαθα το 2001 η reynolds πουλησε τα δικαιωματα του μη-αμερικανικου καμελ στην jti.
Στην ελλαδα η αλλαγη στην εταιρια (απο τον καρελια στην jti) εγινε το 2002. Τοτε (2002) αλλαξε και το τσιγαρο.

Ανώνυμος είπε...

Aρχιμαλακα απο πανω, οι Ιαπωνες πηραν τα Καμελ το 99,αλλα και ολοκληρη την εταιρεια εκτος Αμερικης. δεν ειναι δυσκολο να το βρεις,πριν γραψεις τις παπαριες ρε καραγκιοζη,απλα ψαξε στο ιντερνετ. Μετα απο 3 χρονια αποφασισαν να ανανεωσουν το πακετο και το χαρμανι,φτιαχνοντας το νεο Καμελ.Μετα απο 5 χρονια εκαναν το ιδιο για το Γουινστον.Σε καποιες χωρες που το Καμελ πουλουσε πολυ, σαν τις Φιλιππινες και την Νοτιο Αφρικη,δεν αλλαξαν ουτε το πακετο,ουτε χαρμανι μεχρι σημερα, γιατι κολλωσαν απο τις αντιδρασεις των καπνιστων. Αντε γαμηθητε μαλακες,δεν ξανασχολουμαι με εσας.

Costas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

TO 2001 ΕΓΙΝΕ Η ΑΛΛΑΓΗ, ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΑ-ΤΣΙΓΑΡΟ-ΠΑΚΕΤΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΑΜΕΛ.

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2002.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

vgikan davidoff blue pissa 8 nikotini 6 dn ta dokimasa ta eixe mia kopelia sto dromo.

Ανώνυμος είπε...

nikotini 0,7 lathos

Ανώνυμος είπε...

pantws ta lights davidoff ine genika tiga sta ximika

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

καταργηθηκε ο μεγαλος και κυκλοφορει μονο σε συσκευασια 30γρ με μηδενικες πωλησεις

Costas είπε...

τα gauloises και τα gitanes τα πηρε η imperial ενω πριν τα ειχε η altadis.ας ελπισουμε να μην αλλαξουν τα παραδοσιακα brunes και gitanes... παντως τα gitanes filtro ειναι καλυτερα απο τα gauloises brunes filtro. στο αφιλτρο προτιμω τα γκολοαζ.

τα davidoff blue εχουν βγει εδω και χρονια,τα ειχα δοκιμασει πριν την τελευταια αλλαγη του πακετου, καπνιζονταν...το classic εχει βελτιωθει πολυ.

Βρεθηκα στην αθηνα για 2 μερες και ειπα να δοκιμασω το dunhill international μπας και βγαλω καποια ακρη...το πηρα απο κενρικο σημειο, πιο κεντρο δε γινεται,στην πλατεια συνταγματος στο περιπτερο μπροστα στο evergreen.H γευση του ηταν διαφορετικη προς το καλυτερο, που σημαινει πως στο μερος μου, τα πακετα ειναι μπαγιατικα πραγμα που το υποπτευομουν.
Ομως και παλι το τσιγαρο δε μου αρεσε, η γευση δεν ειχε καμια σχεση με αυτη που ειχα δοκιμασει πριν 1 χρονο,ενω το αρωμα του ηταν ψιλοξεθυμασμενο για να μην πω τελειως ξεθυμασμενο...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

εγω αυτην την περιοδο δοκιμαζω πουρακια.Εχω δοκιμασει davidoff cigarillos δεν μου αρεσαν αλλα ισως να ηταν μπαγιατικο το πακετο.Dunhill maduro,αρκετα καλο χωρις ομως να ειναι στο επιπεδο του λα παζ.
meharis sweet orient,δε μου αρεσαν καθολου,
al capone filters κονιακ,επισης δε μου πολυαρεσαν...γενικα οτι πουρο/πουρακι εχει αρωμα ειναι μαπα και εχει μαπα καπνα.(μονη εξαιρεση τα backwoods aromatic τα πουρα, που για καποιο λογο μου αρεσουν).
τα cafe creme επισης δε μου αρεσαν απ'ολο που ειναι 1α σε πωλησεις...
τωρα πηρα τα vasco da gama sumatra cigarillos,μου εχουν πει οτι ειναι πολυ βαρια.
Γενικα τα κουβανεζικα δεν συγκρινονται με τα υπολοιπα,δοκιμασα τα romeo y juliet cigarillos,φοβερα και σε αρωμα και σε γευση.Φυσικα θα δοκιμασω και τα επισης γνωστα montecristo,partagas και εννοιτε τα cohiba.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

εκανα ενα λαθος τα cigarillos vasco da gama brazil ειναι τα βαρια, οχι τα sumatra.

πραγματικα ειναι πολυ βαρια,οταν το καπνιζεις γρηγορα ψιλοζαλιζεσαι...παντως την γευση των λα παζ δεν την εχουν.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

το πακετο του μαγκνουμ ηταν το κλασσικο μαυρο-κοκκινο και αλλαξε περισυ την ανοιξη,μαζι με τα υπολοιπα νταβιντοφ.

ποιο ακριβο απο το εξελενς δεν ειναι, απλα στην ελλαδα εχει κοστολογιθει αγρια, 7.50 ευρω. H τιμη του εξελενς στην αγγλια ειναι 7-8 λιρες δηλαδη γυρω στο 10ευρω...
στην ελλαδα ειμαστε τυχεροι μιας και με 5.20 μπορουμε να το καπνισουμε.

το νεο μαγκνουμ δεν μου πολυαρεσε συγκριτικα με το παλιο.Σε σχεση με το εξελενς γευστικα το θεωρω κατωτερο.
Το παλιο μαγκνουμ μου ειχε αρεση περισσοτερο,θα το εβαζα μαζι με το εξελενς,ισως και λιγο καλυτερο.

η γευση του εξελενς δεν αλλαζει, απλα πεφτουμε ποτε σε φρεσκο και ποτε σε ψιλομπαγιατικο πακετο,το εχω παθει και εγω. Κινηται πολυ λιγοτερο απο το μαγκνουμ,λογο ονοματος το νταβιντοφ αν και πανακριβο κινηται πιο πολυ,στην ελιτ των ελληνων και στους ξενους πλουσιους τουριστες. Αναμεσα στα 2 το εξελενς υπερεχει γευστικα και μαλλον και ποιοτικα.

(το εξελενς θελει αργο καπνισμα με μικρες/μεσαιες ρουφιξιες,{οπως και το αφιλτρο καμελ} για να βγαλει το γευστικο μαξιμουν. προσοπικα πιο πλουσια γευση δεν εχω σηναντησει μεχρι τωρα σε τσιγαρο)
αν και μου λειπουν πολλες δοκιμες...sobranie,nat sherman,treasurer...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

ξαναδοκιμασα το εξελενς απο φρεσκο πακετο μιας και τα εκανα παραγγελια επειδη ειχαν τελειωσει οπως μου ειπαν στο πρατηρειο τυπου που παω συνηθως

βασικα για να πω την αληθεια δεν μου πολυαρεσε το τσιγαρο..αλλο τσιγαρο θυμομουν.
οτι τσιγαρο σκετο βιρτζινια εχω δοκιμασει τους τελευτεους 6 μηνες (που να εχει πανω απο 4 ευρω) με εχει απογοητευσει,δεν ξερω αν υπαρχει καποιο προβλημα στα καπνα,ή αν αυτα τα τσιγαρα δεν κινουνται πλεον πολυ στην ελλαδα παντως κατι συμβαινει.

παντως το εξελενς με απογοητευσε,σα να δοκιμασα αλλο τσιγαρο...

Costas είπε...

βεβαια κανεις δεν μου εγγυαται οτι το τσιγαρο ηταν φρεσκο...
μπορει τα πακετα να τα εφερε χθες ο πρατηρηουχος, ομως η εταιρεια που του τα εστειλε ισως τα ειχε καιρο στην αποθηκη....οι κωδικοι του πακετου ειναι ΞΝ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

To ΞΝ ειναι σιγουρα παλιος κωδικος. 5 ή 5.20 στο χρεωσαν? Παντως στο εξελενς ακομα και τα παλια πακετα δεν εχουν μεγαλη διαφορα απο τα νεα,αφου δεν ειναι τσιγαρο ποτισμενο.

Costas είπε...

5.20

η αστυνομια ειναι ανικανη να αντιμετοπισει αυτους τους χουλιγκαν-δολοφονους.Αν ηταν σοβαρο το κρατος θα ειχε βγαλει το στρατο.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΧΗΜΙΚΑ,ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΛΗΓΕΙ ΣΤΟ 90% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΑΠΛΑ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΗΤΕ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΛΑΟ" ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ Ο ΜΠΑΡΜΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΑΜΑΡΙΑ, ΘΑ ΠΟΥΝ ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ? ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ? ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ? ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ? ΟΧΙ. ΑΠΛΑ ΖΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΡΑ,ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΚΤΛ,ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΖΟΡΙΖΟΝΤΑΙ. ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΕ ΜΕΤΑΝΙΩΜΕΝΟΙ. ΟΙ 8/10 ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ...

ΓΕΝΙΚΑ "Ο ΛΑΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΑΠΟ ΤΥΦΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ/ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΕΙ,ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ....

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

δοκιμασα τα cohiba club cigarillos,(24 ευρω) ειναι μια καπνιστικη εμπειρια που την προτεινω σε καθε λατρη του καπνου.
υπαρχουν και τα mini cigarillos cohiba που ειναι φθηνοτερα.

γενικα τα κουβανεζικα cigarillos ειναι πολυ καλα και ευτυχως υπαρχουν οι γνωστοτερες μαρκες cohiba,montecristo,partagas,romeo y juliet....παντως εγω προσωπικα προτιμω τα cigarillos απο τα πουρα

1 ειναι φθηνοτερα
2 διαρκουν λιγο με αποτελεσμα να μπορουν να γινουν οπουδηποτε και οποια στιγμη, ενω τα πουρα θελουν ενα 30-45 λεπτο καπνισματος
3 η γευση τους ειναι πιο εντονη απο αυτη των πουρων,γιατι ειναι μικροτερα σε μεγεθος και παχος με αποτελεσμα ο καπνος να φιλτραρετε πιο λιγο (αυτο τουλαχιστον εχω δει στο ιντερνετ, αλλα εχω διαπιστωσει και με τα λα παζ)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Rock~FISH είπε...

anaptiras zippo solid brass...esis ekei sti zippo...otan legate 1.5 fores pio isxiro kelifos fantastika oti ennousate KAI TO KAPAKI.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος!! είπε...

ξερετε κανα τσιγαρο καλο και ελαφρυ; δεν με νοιάζει η τιμή;

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Ta Papastratos Classic πριν λιγο καιρο(2 εβδομαδες) ειχαν 3,20,τωρα πηγανε στα 3,70?

Rock~FISH είπε...

lathos exw kani

Rock~FISH είπε...

nomiza pus i zippo dn kalipte vlaves telika ton eftia3an ton anaptira

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

-ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΦΙΛΤΡΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-

O AΦΙΛΤΡΟΣ ΑΣΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΙΛΤΡΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Ειδικα στα χωρια του πηλιου οπου πηγαινω τα καλοκαιρια το βλεπω πολυ συχνα σε ατομα 60 και ανω...προσωπικα γνωριζω και δυο ατομα (παππουδες) που το κανουν μονιμα.Σε αντιθεση με το καρελια αγρινιου το οποιο δεν κινηται τοσο, για την ακριβια καθολου,παντως εγω το θεωρω καλυτερο τραβαει καλυτερα και γευστικα ειναι πιο γεματο.Πριν απο λιγες μερες συναντησα τυχαια εναν στην πολη μου οπου καπνιζε καρελια αγρινιου,γυρο στα 40-50 ηταν.Παντως βλεπω που και που πακετα απο αφιλτρο ασσο στην πολη μου κατω πεταμενα,γενικα ο παραδοσιακος ασσος εχει μεγαλη επιτυχια και σε μεταναστες απο βαλκανια γιατι παλια εξαγωνταν σε αυτες τις χωρες.

Σχετικα τωρα με τον ασσο φιλτρο κασετινα και το καρελια φιλτρο κασετινα στην πολη μου το καρελια κασετινα κηνιται πολυ περισσοτερο...βλεπω πολυ συχνα πακετα κατω στο δρομο.Στο χωριο μου παντως οι περισσοτεροι κανουν ασσο κασετινα,γνωριζω προσωπικα και 4 ! ατομα που κανουν ασσο φιλτρο κασετινα,ενα ναυτικο,εναν αγροτη(τωρα σταματησε το καπνισμα),ο παπας του χωριου και ενας συγγενεις μου πρωην αστυνομικος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΦΙΛΤΡΑ:
Το αφιλτρο καμελ κινηται δυστυχως ελαχιστα,ξερω εναν περιπτερα που το καπνιζει μονιμα και ειδα τυχαια πριν λιγο καιρο και εναν γυρω στα 30 να το καπνιζει.
Τα γαλλικα αφιλτρα gitanes & gauloises δεν τα εχω δει πουθενα ομως οπως μου ειπαν σε ενα πρατηριο που τα φερνει, τα καπνιζουν φανατικα γαλλοι τουριστες και οσοι γαλλοι μενουν μονιμα στο βολο.
Το αφιλτρο σαντε δεν το εχω δει πουθενα (ισως μια φορα κατω στο δρομο...),παντως σε αρκετα περιπτερα το εχουν.
Το μονο αφιλτρο που δεν εχω δει πουθενα ειναι η αφιλτρη χρυση κασετινα,ενω και η ανευρεση της ειναι καπως δυσκολη, παρ'ολο που ειναι κορυφαιο τσιγαρο.Ας ελπισουμε να μην σταματησει γιατι θα ειναι κριμα.

Costas είπε...

Oπως βλεπω και μαθαινω απο περιπτεραδες τεραστια πτωση εχουν τα ετοιμα τσιγαρα ενω μεγαλη ανοδο τα στριφτα...
στις νεαρες ηλικιες απο 30 και κατω πλεον οι 7/10 κανουν στριφτο...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

καπνος ασπρος ντραμ:τον ασπρο ντραμ παντα ηθελα να τον δοκιμασω μιας και ειναι αμερικαν μπλεντ χαρμανι αλλα δεν ετυχε.ενας καπνος πολυ ελαφρυς, αδιαφορος...το αρωμα του ειναι κακο και η γευση του βγαζει μια μικρη γλυκαδα λογο των ανατολικων αλλα μετρια προς την κακη θα την χαρακτηριζα.αν τον εβγαζαν βαρυτερο ισως να ελεγε,τον δοκιμασα και χωρις φιλτρο αλλα ηταν αθλιος...

καπου ειχα δει στο ιντερνετ(wikipedia ή cigarettespedia) οτι και ο πρασινος γκολντεν βιρτζινια ειναι αμερικαν μπλεντ αλλα δεν ειμαι σιγουρος

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Gia Lucky Strike kapno,apo pou to akouses?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

Δοκιμασα τον old holborn μπλε μιας και ηταν ο μοναδικος που δεν ειχα δοκιμασει απο την σειρα,μαζι με τον blonde που δεν προκειτε.
Καθως ανοιγεις την σακουλα ενα απροσδιοριστο χημικο αρωμα που φερνει σε πορτοκαλι ή κατι τετοιο μυριζεις...η γευση ειναι καπως πλουσια αλλα και υπερβολικα γλυκια,οπως και του craven,εμενα τοσο χημικα γλυκιες γευσεις δεν μου αρεσουν.Ενω αντιθετα η φυσικη γλυκα που εχουν τα ανατολιτικα χαρμανια δεν συγκρινεται...
Μετριος καπνος,πολυ χημικος,κακο αρωμα,μετρια γευση που καπνιζεται μεν, αλλα δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο...μαλλον απογοητευεσαι απο αυτον τον καπνο καθως πιο πριν διαβαζεις "it takes 25 varieties of premium grade tobacco,harvested from 4 continents,then cured gently and allowed to reach maturity..." και ετσι σου δημιουργουνται μεγαλες προσδοκιες...

Σχετικα με τον βασικο ανταγωνιστη του σε αυτην την κατηγορια(μιας και δεν ειναι ουτε αρωματικοι, ουτε halfzware),τον golden virginia πρασινο,υστερει αρκετα.Ο golden virginia και λιγωτερο χημικος ειναι και καλυτερη γευση εχει.

Costas είπε...

Mιας και τελειωσα τις δοκιμες στον καπνο,μπορω να πω πλεον ποιοι αξιζουν και ποιοι οχι.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ 3:OI VIRGINIA+BURLEY,OI HALFZWARE KAI OI AΡΩΜΑΤΙΚΟΙ.

Οι πιο αντιπροσοπευτικοι καπνοι στις γευστικες συνηθειες της χωρας μας ειναι οι virginia+burley καπνοι,που αποτελουν και τους περισσοτερους.Τετοιοι ειναι οι old holborn μπλε,κιτρινος,oι golden virginia πρασινος,κιτρινος oι marlboro κοκκινος,κιτρινος,o camel,o drum ασπρος και καποιοι αλλοι φθηνοτεροι που δεν αξιζουν καν αναφορα. Ο καλυτερος ειναι ο golden virginia πρασινος.Ο καλυτερος μαλλον ποιοτικα,οχι πολυ χημικος,γευση ικανοποιητικη χωρις βεβαια κατι το ιδιαιτερο.Στα + και το πολυ καλο κλεισιμο που εχει, που κραταει φρεσκο τον καπνο.

Απο halfzware οι επιλογες ειναι ο drum μπλε,ο van nelle γαλαζιος και ο samson.O καλυτερος ειναι ο drum μπλε.Παρ'ολο που δεν μου αρεσουν τα halfzware χαρμανια,ο ντραμ μπλε αποτελει την δευτερη επιλογη μου μετα τον golden virginia πρασινο.

Απο αρωματικους υπαρχουν ο craven μπλε,ο george karelias and sons,o old holborn aromatic και ο black devil.Bασικα τα αρωματικα τσιγαρα,καπνους,cigarillos,πουρα, κτλ. δεν τα θεωρω προιοντα καπνου,αλλα υποπροιοντα με βαση τον καπνο.Προσωπικα τα αποφευγω, δεν μου αρεσουν.Ενοίτε πως ολοι αυτοι οι καπνοι ειναι τιγκα στα χημικα.Απο αυτους μονο ο craven μπλε αξιζει/καπνιζεται.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Vrika sto periptero pall mall to opoio eixe gri paketo kai elege manhatan , kserei kaneis ti paizei ?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

καλα το καμελ φιλτρο σκληρο και γενικα τα καμελ τα εχουν καταστρεψει.
θα πρεπει να τα μποικοταρουμε ετσι ωστε να τα βελτιωσουν ή να τα καταργησουν

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Costas είπε...

-Μαλακά και σκληρά πακετα- ΔΙΑΦΟΡΕΣ.

Ενα θεμα που απαχσολει αρκετο κοσμο το κατα ποσο υπαρχουν διαφορες σε μαλακο-σκληρο πακετο και ποια ειναι καλυτερα.
Στο 90% των περιπτωσεων το τσιγαρο της ιδιας μαρκας διαφερει λιγο ή πολυ απο σκληρο και μαλακο πακετο.Αυτο φαινεται αν δουμε τα συστατικα της καθε μαρκας που δημοσιευει η εταιρια,σχεδον παντα υπαρχουν μικροδιαφορες αναμεσα στο σκληρο και το μαλακο πακετο.Επισης φαινεται και με το ματι,αν δουμε το φιλτρο,θα δουμε οτι οι τρυπουλες στο σκληρο πακετο ειναι παντα μεγαλυτερες απ'οτι στο μαλακο. Κατα κανονα στο μαλακο πακετο το τσιγαρο ειναι πιο σκληρο/βαρυ/γευσατο.Στο σκληρο η γευση ειναι πιο ηπια/ισοροπημενη.Αυτο γινεται μαλλον για ιστορικους και πρακτικους λογους.Υπαρχει η θεωρεια οτι το μαλακο πακετο το προτιμουν αντρες και το σκληρο γυναικες,γιατι τα τσιγαρα απο το μαλακο θα χυνονταν μεσα στην γυναικεια τσαντα.Παντως θεωρω οτι γενικα το μαλακο πακετο δεν βολευει και αντρας να εισαι,εγω οποτε βαζω μαλακο πακετο στην τσεπη απο το παντελονι βγαινει σχεδον πολτοποιημενο.Να πουμε οτι ιστορικα το μαλακο προυπηρχε του σκληρου.Καπου ειχα διαβασει οτι καλυτερη συσκευασια θεωρειται αυτη της κασετινας,η συσκευασια δηλαδη που ειχαν τα ελληνικα τσιγαρα.Ισως γι'αυτο τα κουβανεζικα cigarillos να μπαινουν παντα σε κασετινα.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

H tzivana einai to teleuteo xartaki apo ayta poy striveis ton kapno ena prasino to diploneis kai to kqneis san filtraki ama to dokimaseis prospathise na to kaneis na exei lepth trhpa exw dokimasei polles fores Kai den me enthoysiase

Ανώνυμος είπε...

H tzivana einai to teleuteo xartaki apo ayta poy striveis ton kapno ena prasino to diploneis kai to kqneis san filtraki ama to dokimaseis prospathise na to kaneis na exei lepth trhpa exw dokimasei polles fores Kai den me enthoysiase

Ανώνυμος είπε...

Για να ζητησω τσιγαρα marlboro θα πω ενα marlboro red η ενα marlboro κοκκινο??

Ανώνυμος είπε...

Twra to 2015 ta tsigara einai xrysos ta plhrwnoume akriva to kalytero tsigaro einai kata thn gnwmh mou to karelia agriniou

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   401 – 585 από 585   Νεότερο› Νεότερο»