Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007

ASTOR

ASTOR... σε διαχρονικό κλασικό πακέτο.

8 σχόλια:

Άβατον είπε...

Όπως επίσης διαχρονικό είναι και αυτό που γράφει στο τέλος το πακέτο...

Ανώνυμος είπε...

Ο διαχειριστης του blog είπε:"αν δεν καπνιζεις φύγε".Η απορία μου είναι πως μερικοι είναι τόσο γαιδουρια και δεν σεβονται τον χώρο που τους φιλοξενει,αλλα επιμενουν αγενεστατα να γραψουν την μαλακία τους.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ASTOR ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ TV,ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ.ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ:"ASTOR,TASTE OF LIFE".ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΩΡΑ;

Costas είπε...

κυκλοφορει ακομα χθες το αγορασα
θα το βρειτε ομως στα μεγαλα μαγαζια αυτα που εχουν και περιοδικα
το Salem κυκλοφορει ακομα?

Ανώνυμος είπε...

Ημουν Β Γυμνασιου οταν εβλεπα αυτην την διαφημιση, (μαζι με την αλλη πολυ ωραια διαφημιση της βοτκας σερκοβα)λοιπον, τοτε αρχισα να καπνιζω (το εχω κοψει εδω και τρια χρονια, δεν εχω παραπονο, καπνισα το μεριδιο μου και το ευχαριστηθηκα...)
Βρεθηκα εδω ψαχνοντας να βρω την διαφημιση, η οποιο ηταν world class. Ξερει κανεις που να την βρω;

Ανώνυμος είπε...

o papous mou ta kapnizi afta apo to 80 mexri simera ta vriski se arketa periptera edw sthn patra

Costas είπε...

ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.

ΩΡΑΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΓΕΥΣΗ.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ.

Unknown είπε...

Που μπορώ να βρω τώρα ;