ΕΔΩ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ...!!! Το ιστολογιο είναι για τα τσιγάρα και απευθύνεται σε ενήλικες... Για τα τσιγάρα που μας κάνουν κακό μα όλοι κάθε μέρα καπνίζουμε... Εδω θα δείτε κ θα βρείτε όλα τα πακέτα τσιγάρων που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά και θα βλέπουμε μαζί την ιστορία του κάθε πακέτου μέσα στο πέρασμα του χρόνου...ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΗΛΙΚΟΣ Ή ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΦΥΓΕ...Γιατί έχει πολύ καπνό εδώ μέσα...!!!
Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009
DAVIDOFF MAGNUM
Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Σαν πακέτο είναι μεγάλο αλλά ότι είναι διαφορετικό
από τα άλλα το καταλαβαίνεις όταν δεις την τιμή του. Σου κάνει αίσθηση όπως και να το κάνουμε ρε παιδιά. Μιλάμε για το ακριβότερο τσιγάρο που παίζει στην αγορά.
6,70 έχει αυτή την στιγμή. Δεν μπορεί να το καπνίζει ο οποιοσδήποτε σε βάθος χρόνου.
Δεν θα αντέξει το πορτοφόλι. Όσοι το έχουν γευτεί πάντως λένε πολύ καλά λόγια για το καπνό του. Θα το βρείτε στα ¨ψαγμένα¨ σημεία πώλησης καπνού σε μαύρο μόνο πακέτο.
Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009
NEXT
Με την απαγόρευση της διαφήμισης έχει αρχίσει ένα παιχνίδι από την Philip Morris η οποία προσπαθεί να κάνει ποιο αναγνωρίσιμη την τιμή του κάθε πακέτου.
Για αυτό τις τελευταίες μέρες βλέπουμε στα σήματα της στην αγορά την τιμή του κάθε πακέτου επάνω.
Εδώ βλέπουμε την αντίστοιχη προσπάθεια στα next
VOGUE
Δεν έχουμε να πούμε και πολλά για το συγκεκριμένο τσιγάρο, ότι ήταν να πούμε το είχαμε πει σε παλιότερο post. Κάνουμε την αναφορά μόνο και μόνο για να σας παρουσιάσουμε την νέα συσκευασία η οποία όμως κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό στην αγορά. Γευστικά δεν άλλαξαν τα πράγματα, η συσκευασία όμως άλλαξε τι άλλαξε δηλ μόνο το όνομα και το μέγεθος έμειναν ίδια. Το vogue απέκτησε σχεδίαση μοντέρνα και ανταγωνιστική .
Καλή επιτυχία στις πωλησεις του όπως και στο νέο αδελφάκι του που θα σας παρουσιάσουμε μέσα στην εβδομάδα.
Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009
MEINE SORTE
To τσιγάρο αυτό μετά την κατάργηση στα τσιγάρα των τύπων light , milde κτλ
Αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα του.
Κανονικά ήταν ΜILDE SORTE αλλά μετά από τα παραπάνω γεγονότα ονομάστηκε
ΜΕΙΝΕ SORTE. Σαν σήμα είναι από τα πιο παλιά εισαγόμενα τσιγάρα της Ελληνικής αγοράς. Στις μέρες μας κυκλοφορεί και σε 100αρι πικέτο αλλά με ακόμα λιγότερες πωλησεις από το κλασικό 20αρι πικέτο.
Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009
CHESTERFIELD
Kαι οι αλλαγές στο πακέτο των Chesterfield καλά κρατούν.
Εδω βλέπουμε το κόκκινο και το μπλε πακέτο μετά το νέο λίφτινγκ που δέχτηκαν.
Είναι περιττό να πούμε ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην εμφάνιση της τιμής του πακέτου.
Μια ζωή αλλαγές μια ζωή πάνω κάτω οι ίδιες πωλησεις για τα Chesterfield.
Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009
WEST 100’s
Tα west εμπλούτισαν την γκάμα τους στην αγορά βγάζοντας σε 100’s και το ασημί πακέτο που ανήκει στα λεγόμενα light που λέγαμε και παλιά.
Η πορεία του στην αγορά δεν είναι καλή και δύσκολα το βρίσκουμε στα περίπτερα.
Στις φωτογραφίες βλέπουμε και το κόκκινο πακέτο το οποίο κυκλοφορεί αρκετά χρόνια στην αγορά αλλά μέσα στο πέρασμα του χρόνου εχει υποστεί πολλές αλλαγές στην συσκευασία του.
Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009
Marlboro μαλακό μεταλλικό πακέτο
Να και το Marlboro soft pack σε μεταλλική ας πούμε συσκευασία.
Η διαφορά με το αντίστοιχο κλασικό μαλακό πακέτο είναι ότι το παραπάνω που βλέπουμε στην φωτογραφία είναι πιο ανθεκτικό. Το καλοκαίρι πούλησε αρκετά και είναι ιδανικό για τους λάτρεις των μαλακών πακέτων οι οποίοι έβλεπαν τα τσιγάρα τους να βγαίνουν τσαλακωμένα από τα πακέτα τους. Με το νέο πακέτο το τσιγάρο διατηρείται καλύτερα μέχρι την χρήση του από ότι με το παλιο κλασικο μαλακο πακέτο.
Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009
R1 slim line
Τρία εξαιρετικά σε σχεδίαση με θηλυκή πλευρά πακέτα έχει βγάλει αυτό το καιρό η R1 στην αγορά. Τα εν λόγο πακέτα ήρθαν να αντικαταστήσουν τα κλασικά R1 slim line απ την αγορά για λίγο χρονικό διάστημα και μέχρι εξάντλησης τους.
Δεν έχει καμία διαφορά απ το κλασικό πακέτο παρά μόνο στην συσκευασία που εμείς την θεωρούμε από τις καλύτερες που κυκλοφορούν αυτήν την στιγμή στην αγορά.
Άλλωστε στην σύγχρονη εποχή το πακέτο εκτός απ το να κρύβει μέσα τα τσιγάρα πρέπει να δίνει και στιλ .
Τώρα άλλωστε που η διαφήμιση προϊόντων καπνού βρίσκεται στο τέλος της όσο ποιο ελκυστικό είναι το πακέτο τόσο καλυτέρα αποτελέσματα θα έχει εμπορικά για τις εταιρίες.